След стартирането на лотарията с касови бележки, се увеличиха сигналите до офиса на НАП в Русе за некоректни търговци, които не само не издават за всички покупки фискални бонове, но и пречат на клиентите да сигнализират за това, чрез грешни телефони за контакт с приходната агенция. Това съобщиха данъчните от Русе. Съгласно разпоредбите, е задължителнов стационарен търговски обект на видно за клиента място до Фискалното устройствода бъде поставено съобщение, уведомяващо клиента за неговото задължение да съхранява касовата бележка до напускане на търговския обект, и телефон за контакти с НАП по местонахождение на търговския обект. В почти всички търговски обекти в региона има такова съобщение, но посочените атрибути в него не са актуални, понеже съдържат информация за телефоните на русенския офис от 2006 г., когато е влязла в сила наредбата, а от 2010 г. той е на нов адрес и с нови телефонни номера. Задължение на собствениците на касови апарати е да актуализират тази информация, но някои умишлено го пренебрегват, въпреки честите напомняния от приходната администрация, коментират данъчните. Приходните инспектори започват проверки, при които ще изискват в съобщенията до касовите апарати да бъде отразена следната информация: „Уважаеми клиенти, Ваше задължение е да изисквате и съхранявате касовата бележка до напускане на търговския обект. Използвайте следните телефони за връзка с НАП:
- за сигнали - 0700 – 18 – 700
Национален информационен център
/на цената на 1 градски разговор/
- за контакти с офиса в Русе - 082 / 825 – 826“.
За кампанията ще съдействат и русенските членове на Българската асоциация на дистрибуторите на фискални устройства и други фирми за сервизно поддържане на касови апарати.
Напиши коментар