„От две години тези приемни показват своя добър ефект, защото те имат и функцията на консултативен орган. Надявам се, че през този летен сезон ще могат да играят ролята и на помирители, т.е. да помагат на хората да решат по-бързо и на терен споровете, които могат да възникнат с търговци. Това каза Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП) при откриването на приемна за туристи в к.к. „Златни пясъци” за сезона „Лято`2016”.
Вече работят всички приемни на КЗП по морето. Потребителите търсят контакт с тях най-често за консултации. Маргаритов подчерта, че това е обнадеждаващо, защото показва, че хората се интересуват за правата си превантивно. Той потвърди, че консултации в приемните могат да получат и чуждестранни граждани, а след завръщането си в своята родина пък биха могли да подадат жалба в бюрата на Европейските потребителски центрове и КЗП да се намеси за решаването на възникнал трансграничен казус. Снимка: Интернет, архив
Ето къде са черноморските приемни на КЗП и как можете да се свържете с тях:
Приемната на КЗП в к.к. „Златни пясъци” е в административната сграда на „Златни пясъци” АД, а телефонът за връзка е: 052/355623.
Варна – бул. „Владислав Варненчик” 112, тел.: 052/603778
к.к. „Албена” – хотел „Добруджа”, офис 4 /Пергула/, тел.: 0579/62007
Бургас – пл. "Гаров" 18-18А, тел.: 056/841246
к.к. „Слънчев бряг” – Административна сграда на "Слънчев бряг" АД, тел.: 0554/22106
Приморско – ул. "Трети Март" 56 /сградата на Община Приморско/, тел.: 0550/32466
Созопол – пл. „Черно море” 1, тел.: 0550/22208
Царево – ул. „Хан Аспарух” 36, тел.: 0886 29 96 81
Напиши коментар